こういう車を見ると20数年前にカリフォルニアのワーゲンイベントに参加してた時のワクワク感を思いだします。
事故暦、錆無しの極上ベースから仕上げた車です。
エンジンはジーンバーグのベストなパーツを使用しクライドバーグ 自らがビルト。 ビルトしてまだ100マイルも走ってないとの事。 トランスミッションはDKPのオリジナルメンバー スティーブ ビーチャーによって組み付けられてるという事なんでそれだけでもプライスレスな価値があると思います。 エンジンのダイノテストの結果は 186HP@5500 RPM とにかくお金と時間がかかってる車ですので、高い金額だとは思いません。
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ENGINE :- Berg 2110 8:1 CR Berg Swedish Forged Wedgemate Crank – 82mm Carrillo Rods – Berg prepped Heads – Jeff Denham / recently freshened up by Clyde Berg Berg 310 Cam – custom grind Berg 1.4 solid shaft Rockers OEM Thing Shroud Berg Pulley Berg Welded Fan Berg Street Clutch Berg Sump New OEM Weber IDA’s Italian SkatTrak Tall Manifolds Berg 1 3/4 header and flowmaster muffler Vertex Magneto – just rebuilt by Vertex Engine Dyno’ed at 186HP @ 5500 RPM at GBE
TRANSMISSION Steve Beecher Built (DKP II original member) 3:88 R&P / 4.25-1 first / 2.54-2 second / 1.78-3 third / 1.37 forth Gusseted – welded case Berg FTC Mainshaft Billet Side Covers Berg mid-mount
RUNNING GEAR: BRM’s – early rare Japan castings Firestone tires - 145 front & 205 rear Porsche 356 brakes & Drums – Drums fully polished Adjustable rear spring plates Red Koni shocks Stock width front beam – Berg Avis adjusters Sway-Away front sway bar
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